FANDOM

Podstawą tej wiki jest Regulamin.
Musisz go znać zanim zaczniesz aktywować swą wyobraźnię.
Przeczytaj go uważnie. Pamiętaj że za łamanie regulaminu niestety otrzymuje się bana.

RegulaminEdytuj

PoczątkiEdytuj

  • Nie jest to w sumie zasada , lecz mały poradnik dla początkujących.

Aby zacząć całą zabawę... Co trzeba zrobić ? Pewnie wielu z was się nad tym zastanawia ? Aby ją zacząć należy :

  • Wejść na stronę główną i kliknąć w : LISTA REGIONÓW , tam należy utworzyć łączną z tworzeniem.

Jak to zrobić ?

Przykładowy nick : Mark44

<nawiasy kwadratowe (2)> Użytkownik:Mark44/Region (nazwaregionu) < nawiasy kwadratowe (2)>

W ten sposób inni będą mogli zobaczyć twój region :)

Miłej zabawy !!!

Pozytywne NastawienieEdytuj

  • Jest to jedna z ważniejszych zasad.

Zasada ta oznacza bycie miłym , kulturalnym wobec innych użytkowników i administratorów. Jeżeli nie podoba ci się czyjś region nie musisz na niego wcale patrzeć , oglądać go. Zakazane jest również przeklinanie i wyzywanie innych.

TworzenieEdytuj

  • Jest to jedna z ważniejszych zasad.

Jeśli chcesz zabrać się za tworzenie regionu niezbędne jest oznaczanie , czyli opisywanie swojego nicku do utworzeń regionu.

  • Np. Twój nick = Mark44 (przypuśćmy). Należy pisać -> Użytkownik:Mark44/(?)|(?)

W miejscu znaków zapytania piszemy pomysły 2 RAZY !!!. Nie zapomnij na początku i końcu wpisać nawiasów kwadratowych (2). W moim przypadku (mojego nicku) wyglądało by to tak :

Pomysł

EstetykaEdytuj

Nie jest to zasada , ale na wiki mile widziane są estetycznie prowadzony region. np. Stosowanie obrazków , podkreślaczy , tabelek i wielu innych medialnozdolnościowych dodatków.

KontaEdytuj

Na tej wiki dozwolone jest stworzenie maxymalnie 1 konta. Wyjątkowo mozna stworzyć po rozmowie ze mną i moją zgodą , którą trzeba uzasadnić.

KradzieżEdytuj

  • Jest to jedna z ważniejszych zasad.

Zakazane jest kradnięcie pomysłów , stylu i innych mediów od użytkowników , jeżeli właściciel pomysłu nie wyraził na to zgody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki